Jessicas land (Jippi)

Idag ska jag åka med Jessica till hennes land, jag har varit där en gång innan och då hade vi det jätte roligt så nu jag tror att det kommer vara lika roligt, men kanske roligare :)
Förra gången så var vi bara där över en helg, men nu vet jag inte hur länge vi ska vara där?
Det är inte världens bästa internet där så det är svårt att blogga, men jag ska försöka från min mobil på kvällarna.
(ska bli så jäv*a kul)

Det här inläget med att jag ska lägga ut veckans blogg kommer inte hända, det som kommer är (Veckans video)
och det är veckans låt typ.

Igår så var jag med Jessica, vi fotade liter eller inte vi det var jag Jessica var modell.
Bilderna:
Fotograf: Carro
Modell: Jessica
Fotograf: Carro
Modell: Jessica
Fotograf: Carro
Modell: Jessica
Fotograf: Carro
Modell: Jessica
Fotograf: Carro
Modell: Jessica
 
Fotograf: Carro
Modell: Jessica
 
 
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0